Wróć ● Być jak Ignacy -IV edycja Być jak Ignacy ● 3. Higiena osobista dawniej i dzisiaj
● 3. Higiena osobista dawniej i dzisiaj

 

Na kolejnych zajęciach dzieci dowiedziały się, jak na przestrzeni lat zmieniała się wiedza na temat higieny osobistej. Uczniowie układali puzzle o pasożytach oraz rozwiązywali pełen szokujących ciekawostek quiz. Następnie wykonali prace plastyczne na temat sposobów dbania o zdrowie. Prace zamieszczono na gazetce klasowej.
Po obejrzeniu filmu „Jak prawidłowo myć ręce” zaprezentowali zdobyte wiadomości podczas wyjścia do łazienki.
Punktem kulminacyjnym zajęć było spotkanie z higienistką. Uczniowie z uwagą wsłuchiwali się w pogadankę na temat zdrowia, odporności i higieny. Na koniec spotkania rozwiązywali krzyżówkę o służbie zdrowia i jej działaniach profilaktycznych. Przeprowadzone zajęcia poszerzyły wiedzę uczniów na temat higieny. Dzieci wiedzą, że higiena to nie tylko mycie rąk, to również dbanie o toaletę, mycie włosów, zębów, zmienianie pościeli i ubrań.

 

 

 

 

 
Wróć ● Być jak Ignacy -IV edycja Być jak Ignacy ● 3. Higiena osobista dawniej i dzisiaj